miércoles, 4 de febrero de 2015

RUBÉN PÉREZ, CANDIDATO DE EU Á ALCALDÍA DE VIGO, PIDE “VERDADEIRA PROPOSTA UNITARIA” NOS ESPAZOS DE CONVERXENCIA XURDIDOS NA CIDADE

Rubén Pérez, que foi o único candidato presentado para as primarias abertas de EU na cidade cuxo prazo de recolla de avais rematou este fin de semana, considera que baixo o nome de “plataforma cidadá”, pode autodenominarse “calqueira iniciativa de parte”, sen garantías de ser realmente un espazo de encontro da esquerda política e social.
Para EU, a MAREA está tendo un debate constructivo e plural sobre a formula de concurrir ás eleccións, pero considera que ten que abrirse a espazos de converxencia que se poidan construir fóra da nosa cidade para evitar o “bloqueo sistemático ao municipalismo de esquerda” que pode realizar unha deputación dominada polo PP.
Esquerda Unida priorizará a proposta programática sobre formulacións de candidatas/os ou fórmula xurídica xa que entende que “o tempo político actual require audacia e responsabilidade”.
Esquerda Unida, de acordo coa súa folla de ruta acordada na asemblea local, remite cartas a tódolos colectivos sociais da cidade, AAVV, asociacións culturais, deportivas, etc… para interlocucionar con elas sobre o modelo de converxencia política e programa que precisa unha cidade como Vigo para ser actor importante no proceso de ruptura democrática que defende EU.
Esquerda Unida avanza que o vindeiro luns 9 de febreiro estará en Vigo Alberto Garzón, candidato de EU á presidencia do goberno, para apoiar a candidatura de Rubén Pérez nun acto público na cidade

No hay comentarios:

Publicar un comentario