miércoles, 4 de agosto de 2010

ESQUERDA UNIDA DENUNCIA ANTE O “DEFENSOR DEL PUEBLO” O ENÉSIMO RETRASO NA APERTURA DO ALBERGUE


EU pide que sexa o edificio da GOTA DE LEITE o emprazamento do novo albergue descartando outros usos populistas que, aínda que importantes, non son tan urxentes como o albergue.

O coordenador local de ESQUERDA UNIDA en VIGO Rubén Pérez presentou esta mañán una denuncia ante o DEFENSOR DEL PUEBLO que informa da grave situación que viven as persoas en situación de rúa da nosa cidade así como os atrancos que o goberno municipal e a Xunta están facendo á consecución dun albergue e centro de inserción en Vigo, única cidade de máis de 300.000 habitantes do estado español que carece dun albergue público.

Para ESQUERDA UNIDA unha vez mais o goberno municipal e Xunta de Galicia optan por solucións populistas para o edificio da Gota de Leite obviando unha realidade social que vivimos na nosa cidade. ESQUERDA UNIDA DE VIGO recorda ó goberno municipal que a situación social dos indixentes na nosa cidade é crítica, sobre todo nun contexto de crise económica e aumento do desemprego.

Para EU as administracións teñen que establecer un plan de emerxencia social que priorice investimentos, e os recentes falecementos de personas sen teito na nosa cidade amosan que non se fai absolutamente nada para solventar este problema. Sen negar a necesidade dunha rede de garderías públicas, a ubicación dunha neste espacio non vai solventar un déficit endémico de plazas que temos na nosa cidade polo que pide que antes de facer pequenos parches populistas e de cara ós medios se firme entre Xunta e Concello un PLAN DE REDES DE GARDERIAS PÚBLICA cofinanciado pola dúas administracións e cun estudo previo das necesidades de prazas de garderías nos barrios da cidade.


EU solidarizase coa REDE SOCIAL GALICIA SUR que tanto tempo leva demandando un uso do edificio da Gota de Leite como espacio para a atención destra gave alarma social e de exclusión que vivimos en Vigo dende fai moitos anos.



DENUNCIA DE ESQUERDA UNIDA DE VIGO ANTE O DEFENSOR DEL PUEBLO


RUBÉN PÉREZ CORREA en calidad de COORDINADOR LOCAL DE IZQUIERDA UNIDA EN VIGO pone en conocimiento de la oficina del defensor del pueblo la dramática situación de desamparo de la población en situación de indigencia en nuestra ciudad de Vigo. Desde el cierre del último albergue (provisional) habilitado por el Ayuntamiento de Vigo en el Berbés a día de hoy no existe ningún albergue municipal para los cientos de personas que viven en nuestras calles. Es especialmente preocupante esto en una ciudad de más de 300.000 habitantes donde desde hace años se detecta un contínuo aumento de población en situación de exclusión que ha sido reiteradamente denunciado por organizaciones como Cáritas, Cruz Roja o Médicos del Mundo.

Existe un edificio de titularidad autonómica conocido como A GOTA DE LEITE en los aledaños del Ayuntamiento de Vigo que ha servido hasta la fecha para el acogimiento de niños, niñas y adolescentes en situación de tutela legal por la Xunta de Galicia que hoy en día está cerrado y que es la ubicación idónea para tal albergue e incluso como germen para un centro de inserción social con unidades de tratamiento psicológico, médico o social para estos cientos de personas que diariamente duermen en nuestras calles.

Ni el Ayuntamiento de Vigo ni la Xunta de Galicia se ponen de acuerdo en la apertura de un albergue, las sucesivas ubicaciones alternativas son desechadas o no se llegan a concretar por la falta de acuerdo entre la corporación municipal (PSOE, PP y BNG) o por priorizar para estos edificios como A GOTA DE LEITE otros usos que consideramos menos urgentes (nuevos cuarteles de la Policia Local o guarderia infantil....)

Solicitamos al DEFENSOR DEL PUEBLO que interceda y que reclame al Ayuntamiento de Vigo y la Xunta de Galicia la apertura del albergue municipal en este edificio de A GOTA DE LEITE por tener ya su infraestructura y recursos prácticamente habilitados para ello. Recomendamos que sea urgente para evitar la llegada de los meses frios que el año pasado provocaron o fueron uno de los detonantes de la muerte de varias personas en situación de indigencia en las calles de Vigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario